Sekutu

Friday, July 1, 2011

Ceramah Pertama tahun ni.....

Semalam merupakan hari yg paling indah bagi aku kerana mengimbau kembali kenangan aku semasa di sekolah dulu. Kenapa aku katakan begitu kerana ketika di VOKASMA *sekolah aku* 
aku sering mengikuti kuliah agama selepas maghrib di surau asrama... mmg seronok pd ketikat itu. 
Walaupun kadang2 tu aku bosan n mengantuk namun sejenak aku terfikir bende yg baik mmg manusia 
x suke... Oleh kerana itu sekarang baru lah aku sedar kenapa Ckg. Azman, Ustz Fauzi, Ckg Wan, dan Ckg.2 yg lain sering memenuhi masa2 terluang kami di asrama dgn aktiviti sedemikian. Sume nye kerana ingin menjadikan kami insan yg berguna... I Miss U all Ckg2 :'(...
U guys mmg terbaik... "Lepas kamu habis sekolah ni masa tu lah baru kamu tahu bertapa indah nye berada di Asrama".... tu lah ayat yang aku x kan lupekan dri ckg azman, ustz fauzi, ckg wan....


before start ceramah :)

No comments:

Post a Comment

Halwa Telinga