Sekutu

Saturday, May 14, 2011

Perkara paling teruk happen harini

Harini hari yang paling truk dlm idup aku sbb aku terlanggar org masa naik kereta tadi... Perghh mmg cuak beb bayang kan ak mana penah rasa situation mcm tu nasib baik la x mati nyonya tu....cume apa yg mengerikan die punye tumit tu daging die sampai terkeluar....mmg mengerikan...darah meleleh mcm air paip je keluar.... Lepas tu aku hantar la nyonya tu g hospital tapah. Nasib baik la kereta aku x teruk cume bumper depan je patah ckit... BTW aku harap ni lah kali pertama n kali terakhir aku langgar org... Tp actually aku x salah cume apek n nyonya tu yg salah, sbb diorg menunggang moto melawan arus.... nasib baik la ramai org tolong...kalau x mau aku yg pengsan at ctu haha..... :)

No comments:

Post a Comment

Halwa Telinga