Sekutu

Wednesday, April 20, 2011

Pesta Panjut & bot berhias 2011 | Zoo Taiping

Post kali ini aku nk share tentang kunjungan aku ke pesta panjut & bot berhias sempena keputraan sultan perak. So perasaan sume ada la happy, excited n penat... btw pesta tu mmg best sbb aku pegi dgn..... hehe ada lah bior le rahsia.... ckp bnyk x gune korang bukannye bce pun kan.... so tgk je lah pic yg aku ambik dgn d3100 aku ni...







Selepas habis pesta tu dh tgh mlm kan, aku nk balik pun x larat so aku tdo je lah kat mana??? bior le rahsia lg... haha tp mmg best. Then dlm kul 12. tgh aku pun bersiap nk gerak balik rumah. Dlm perjalan tu dkt hiway before keluar simpang pulai bapa aku call tnye nk follow gi zoo or not... so aku kata ok je lah... walaupun badan penat n mengantuk tp keseronokkan mengatasi segalanye... so aku keluar simpang pulai terus park kereta kat dpn balai s. pulai tu then naik kete bapak aku pegi Zoo Taiping... so korang tgk sendiri lah pic ni k...







No comments:

Post a Comment

Halwa Telinga